2011 :)

Assalamualaikum :)
ohh . lama gila blog ini tidak diupdate . hahaha . anyway . 2011 dah nak sampai ke penghujungnya . banyak kenagan pahit dan manis dilalui . dan pada tahun 2012 saya akan menghadapi peperiksaan PMR . ohh . sangat tidak suka . saya tak sabar nak pergi sekolah jumpa kawan , pastu tanda tempat duduk dekat depan sekali . ohh . seronoknya . tapii , sangat tidak suka kalau mahu exam PMR . err . takut . *skema
Dan saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan kawan saya , Alia , Ana , Azlin , Pikah dan yang lain lain . thanks sebab jadi kawan TERBAIK saya . and I want you to know , that Ilove you so much . maafkan salah saya kalau saya ada buat salah dengan awakk . sorry sorry sorry . I love you friends . tahun depan kita dah nak exam . moga kita dapat keputusan yang cemerlang . Amin :) dan , tahun depan saya nak focus banyak subjek . terutamanya Maths . tolong ajar saya ye awak . hee . okey . Goodbye 2011 . And Hye 2012 .


Comel kann diorangg :D YES ! Mereka comel :)

Bye :)

2 comments:

Hanny Bazilah said...
This comment has been removed by the author.
Hanny Bazilah said...
This comment has been removed by the author.